'Van Dijk genoot van Oranje, maar is ook kritisch: 'We waren soms te slordig''
Virgil van Dijk keek met een tevreden gevoel terug op de 3-1-zege van Oranje op Tunesiƫ, maar is ook kritisch op zijn ploeg. De aanvoerder baalde van de slordigheden en het Tunesische doelpunt uit de corner.